Κατευθυντήριες γραμμές για επιτυχή εφαρμογή της προσέγγισης CLIL
Μοντέλα εφαρμογής της προσέγγισης CLIL
Η προσέγγιση CLIL (Content and Language Integrated Learning) αποτελεί μια μορφή διδασκαλίας διπλής κατεύθυνσης, όπου δίνεται έμφαση τόσο στην απόκτηση γνώσεων ενός γνωστικού αντικειμένου όσο και στην παράλληλη εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας. Βασική επιδίωξη της δράσης είναι η σταδιακή ενδυνάμωση της γλωσσικής επάρκειας των μαθητών/ριών, ώστε να μπορούν να ανταποκρίνονται στο μάθημα μέσα από τη χρήση της Αγγλικής. Η εισαγωγή της ξένης γλώσσας γίνεται σταδιακά και μεθοδικά, με αυξανόμενη χρήση καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.
Την υλοποίηση και παρακολούθηση της δράσης αναλαμβάνει το Συντονιστικό Κέντρο CLIL, προσφέροντας καθοδήγηση και υποστήριξη.